marți, 22 decembrie 2009

nu-i corect

Acum, plin de revolta cu doua lacrimi pe obraz de ciuda si de nervi, incerc sa imi descarc nervii aici , asta doar ca sa nu innebunesc sau sa o iau razna.
DAR nu mi se pare corect ca oamenii sa ma judece inainte sa ma cunoasca,
NU mi se pare corect ca lumea sa ma brafeasca ceva de genuu ,,auzi ce-a facut ala cu SIDA,,
AS VREA daca aveti ceva de spus spuneti-mi mie in fata, si nu mi se pare corect ca sa fiu judecat de ceva de care nu sunt vinovat.NU sunt vinovat ca sunt seropozitiv.NU AM nici o vina ca m-am nascut intr-o tara de cacat , intr-un regim de cacat care mi-a distrus viata.NU AM nici o vina ca sistemul de cacat din tara asta a distus viata a zeci de suflete , care din pacate acum sunt chiar doar niste suflete, poate niste ingerii care au plecat prea devreme ca sa poata sa isi murdareasca inima.
NU mi se pare corect ca sa fiu judecat degeaba.Pentru ce ??? ca v-am spus ca sunt seropozitiv si ca fac parte din ,, lumea voastra..? O lume perfecta de gay unde ai loc doar daca esti cu fitze , musculos dotat sau dragut???Doar ca vreau sa va trag de maneca si sa va spun sa aveti grija cu cine o faceti ????????????
MA EVITATI, doar ca sa nu lauti ceva de la mine sau de ce ???????Nu inteleg de ce toata lumea ,,vesela ,, se teme de parca ,,SIDA,, s-ar lua prin aer.......NU INTELEG de ce eviatati sa vorbiti pe messinger sau de ce mi-ati dat ignor ????
Voi credeti ca eu sunt singurul SIDOS ????...........sincer as vrea sa fiu singurul dar nu este asa.SI NU doresc la nimeni sa treaca prin trec eu............si nu doresc la nimeni sa fie nevoit sa mearga la medic lunar,, sa ia zilnic de 3 ori pe zi cate 5 pastile ( am noroc acum ca iau mai putine )...nu doresc la nimeni sa vada cum azi ii moare un prieten si seara te culci cu gandul ca poimaine ai putea fi tu....nu doresc la nimeni viata mea ..........

Acum nu imi doresc nimica decat sa treaca sarbatorile astea odata , la care oricum o sa stau singur , si apoi sa vad ce imi rezerva timpul si asa putin mult cum o fi............

AAAA si un sfat pentru cei care nu mai incap de mine GANDITI-VA BINE MAINE ATI PUTEA FI IN LOCUL MEU...................

2 comentarii:

  1. Nu cred ca am cuvinte de imbarbatare pentru tine.Am atatea de zis si chiar nu imi gasesc cuvintele din cauza urii si ignorantei prezente aproapte in toata lumea.Ura oameniilor cand este indreptata spre tine te doare.As vrea totusi sa te sfatuiesc .HIV or SIDA nu inseamna sentinta la moarte.Am urmat o gramada de cursuri privind biologia si genetica si crede-ma ,in toata lumea animalica nici un virus nu isi omoara gazda-absolut nici unul-instinctul de supravietuire este foarte puternic-cel mai puternic.Nu stiu exact ce test ai facut pentru HIV dar sa stii ca Elisa si Western blot au fost testate in Australia si medicii de acolo au zis ca nu sunt acurate.Testul cu T-cell nici acela nu e pre acurat datorita faptului ca rezultatele lor se schimba tot timpul ,din cauza activitatiilor tale zilnice(mancat,dormit,fugit,stat).Nu sunt doctor ,dar sa fii foarte atent la detaliile astea.Medicamentatia este iarasi dubioasa-sa ai grija la ele-majoritatea iti provoaca efecte secundare foarte grave-din cate am citit despre Hiv si SIDA ,tratamentul medicamentos si chimoterapia iti scad foarte mult imnunitatea-rezultand contractarea de boli usoare.Stiu asta pentru ca ,am incercat intr-o perioada sa ma las de fumat si mam dus la doctor si mi-a dat ZYBAN-am luat o saptamana tabletele si ghici -am inceput sa am insomnii,sa ma doara capul ,imi venea greata din senim,ma simteam terminat si am luat prospectul -dumnezeule ce scria,ca produce insomni,convulsii,crize de epilepsie-am si aruncat medicamentul la gunoi.Dupa aia a durat cateva zile pana mi-am revenit .Si urmeaza sa ma las de buna voie de fumat fara medicamente sau alte prosti. chestie sa mai ai grija ca medicamentele puternice cum sunt ale tale distrug flora intestinala-ceea ce duce la un dezechilibru nutritional in corp-fara mancare -fara energie.So,ai grija.Pentru imunitate iti recomand un pik de sport zilnic,vitamine cu complexe minerale ,mancat sanatos (fara conservantii si alte chimicale- sa le zicem produse ecologice)si sa nu te expui poluarii(stiu ca e greu,da in Romania poluarea nu este asa de mare precum crezi-America ii regina poluarii).Sedintele de somn sa fie pentru somn-in timpul somnului corpul se reface mai repede.Echilibrul emotional e foarte important.Incearca sa te bucurii de lucrurile care iti fac placere-gasesteti o ocupatie care crezi u ca merita,si sportul ajuta la un echilibru mental si emotional sanatos.Incearca sa te inconjori de oameni fericiti ,de lucruri frumoase,de lucruri la care sa te inchini cat sunt de frumoase.Iti apreciez blogul si iti fac o recomandare-schimba un pik nota blogului-posteaza chestii care te fac fericit intr-o zi.Iti mai sugerez sa te documentezi foarte bine desprea aceasta boala-pune totul la indoiala(chiar si cuvintele mele)si cerceteaza u singur ,pune intrebari la toti doctorii despre chestiile care le citesti,nu te lasa condus de oameni sau de doctori(doctori nu sunt chiar asa de buni precum par).Cerceteaza obiectiv si detasat .http://users.erols.com/martinlara/AIDS.html un articol interesant (nu sunt sigur cat de valid este dar unele chestii prezentate acolo sunt verificate in lumea reala si sunt adevarate)http://misa-yoga.blogspot.com/2007/10/urinoterapia-o-terapie-milenar.html - sa nu fii smal minded la articolul asta,te rog sa consideri si sa citesti foarte mult si despre medicina alternativa care cateodata poate face miracole-medicina alternativa ma refer la medicamente din plante si chestii naturale -sa fii atent ca multi pretind ca stiu medicina alternativa si iti fac tot felul de chestii naspa-mai rau ca medicina normala.Cu asta inchei si astept cu nerabdare urmatorul tau post.Be Gay.Be Happy!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer nu cred ca se aplica numai in cazul persoaneleor homosexuale se poate intampla si celor heterosexuale.Ne lasam prada iluziei si tentatiei si uitam sa ne protejam,gandindu-ne a doua zi doar la ce a fpost cu noapte inainte si nu la consecinte.Bine nu este singura cale transmisibila.
    Intradevar daca pui urechea la gura lumii iti zic de pe acum ca ai numai de pierdut,ce-ar fi
    sa te doara undeva de ce zic cei care cu siguranta nu au altecva de facut decat sa manace c....
    Nu e usor, dar proasta informare intr-o lume in care informatia circula cu rapiditate si mentalitatea de asa natura, nu ne permit sa acceptam pe calalalt.
    Iti dau dreptate, sistemul e de vina, tu fii tare pe pozitie si concentreazate mai mult la binele tau decat la raul pe care ti-l vor ceilalti.

    RăspundețiȘtergere