marți, 27 octombrie 2009

buna.......eu asa cum sunt pe scurt

Buna dimineatza,

Ma numesc Lucian am 21 de ani, sunt in zodia gemenii ( 8 iunie).Imi plac lucrurile simple, naturale si cat mai neobisnuite.Iubesc muzica veche (ani 80), imi place sa citesc, imi plac filmele care te fac sa plangi si documentarele.Imi plac culorile vesele si desenele animate.
Imi place sa manac in oras pentru ca acasa mi-e lene sa pregatesc manacare.Ador carnea de porc si fructele de mare.Seara imi place sa beau ceai de tei ca sa pot dormi bine si dimineatza ceai de fructe de padure pentru ca are vitamine si trebuie sa am energei toata ziua.
Iubesc inventia numita INTERNET.Imi place sa stau pe diferite canale unde pot agata lume pentru a discuta diferite chestii.
Iubesc, dar iubirea mea e diferita.Imi place sa iubesc, dar si sa primesc iubire.
Sunt diferit pentru ca sunt om.Imi place sa fiu diferit pentru ca oamenii diferiti sunt mai specialii si sunt mai rari pe pamant.
Cred in Dumnezeu, si in puterea lui si cred ca datorita Lui eu astazi sunt pe pamant, Evident si mamei care a contribuit la acest lucuru impreuna cu ,,tata''.
Imi place vara si sa stau la soare.Urasc frigul si zapada.
Iubesc oamenii pentru ca indiferent de caracterul lor in fiecare din noi exista macar un strop de sensibilitate , si imi place sa descopar asta la oamenii.
Am prietenii care ma accepta asa cum sunt diferit, cu toate defectele mele si cu toate calitatile si pentru asta ii iubesc.
Imi iubesc tara pentru ca e o tara frumoasa, pacat ca e condusa de oamenii care nu stiu sa o pretuiasca, si oamenii care vor doar sa profite si sa fure tot ce se poate fura.
Urasc mincinosii si cei cu doua fete, lingusitorii si cei care cred ca ,, ma pot fura''.
Imi place facultatea pe care o fac pentru ca imi dezvolta aptitudini si calitati inca nedezvoltate.Imi place orasul in care m-am nascut, si o bucata din orasul in care locuiesc.
As vrea sa cred ca principalul meu scop pe pamant este acela de a schimba ceva.De a inlocui pe ici pe colo diverse lucururi care nu sunt asa cum trebuie.
Traiesc dupa deviza,,traieste clipa maine poate fi mai rau'', si cred ca timpul poate rezolva o mare parte a problemelor.

Cam atat cu vorbaria despre mine.................Curand o sa postez noi articole

Un comentariu:

  1. Salut Lucian mi-a placut comentariu ma numesc marius uite daca doresti sa vb, iti las id meu de mes... stiu prin ce treci pt ca sunt si eu bolnav cu acceasi boala seropozitiv

    RăspundețiȘtergere