vineri, 30 octombrie 2009

de ce eu ?????....

De ce eu???

Azi, a fost cea mai urata zi din viata mea.Azi cerul si pamantul, pentru mine s-au sfarsit.Cand credeam ca am gasit si eu fericirea , si ca toate lucrurile o sa fie bine, au luat alt sens , alta directie.Cand credeam ca in sfarsit o sa o duc bine , se gasesc oameni in lume asta care sa vorbeasca si sa se amestece acolo unde nu le fierbe oala.
Astazi am retrait ziua in care am aflat ca sunt seropozitiv , doar ca astazi avand 21 de ani am realizat altfel lucrurile.Atunci aveam doar 11 ani , si nu am inteles prea bine ce o sa urmeze.Insa azi mi-am dat semama.Cand, un amic de-al meu seropozitiv care nu a avut norocul sa ajunga 20 de ani, mi-a spus:,, o sa iti fie greu mai tarziu, pentru ca lumea este rea ,, .Azi i-am dat dreptate.Si este adevarat este greu sa fii seropozitiv.Si nu boala in sine e grea, ea poate fii tinuta sub control , ci indiferenta , rautatea si nu ii gasesc cuvantul ...........oameniilor o fac mult mai grea de dus.E greu sa ajungi sa tii la cineva si sa afle ca esti seropozitiv din alta parte desi eu vroaiam sa ii spun dar nu gaseam momentul potrivit.NU mi-e rusine cu mine .Nu e vina mea pentru ca trebuie sa port o cruce data de alti.Poate ca Dumnezeu sau poate ca cineva mai sus decat mine a vrut ca eu sa sufar si poate ca o merit poate ca nu, asta nu am de unde sa stiu.
Azi am simtit ca nu are rost sa mai lupt pentru nimic.Ca tot ce aveam mai bun am pierdut, si ca orice as face va fi in zadar, si ca nimic nu o sa ma mai faca fericit.Nici banii , nici nimic , nu ma poate face fericit decat o singura persoana , dar care din pacate , si nu o judec e dreptul ei nu o face.Fiecare om e liber sa isi doreasca tot ce e mai bun pentru el insusi.Fiecare are dreptul sa isi doreasca bine , fericire si sa faca absolut tot ce vrea fara nici un risc.
Azi in timp ce veneam in taxi deja imi dadeau cateva lacrimi iar taximetristul ma intreaba ,,te pot ajuta,, si iam zis sa ma lase si sa imi dea bonul ca eu sa ii platesc, dar in mintea mea imi rasuna aceias intrebare care mi-o puneam acum 11 ani copil fiind ,,de ce eu,, ??? oare sunt eu asa de rau incat sa platesc asa de scump????oare merit eu asta ???oare e corecta viata ????dar totusi ,,de ce eu??????????,,..........
N-am gasit un raspuns ..............si poate nu o sa il gasesc, dar tot ce vreau acum e sa fiu singur , sa nu mai vad pe nimeni si sa oo iau de la zero singur..........

Scuze greselile de ortgrafie dar lacrimile din ochii sunt de vina...

3 comentarii:

  1. Viata e pe primul loc iar sanatatea in viata are gradul cel mai mare de importanta dar trebuie sa te gandesti ca toti suntem muritori nu doar tu esti singur seropozitiv sun mii de oameni,sunt si mai grave decat atat...sfatul meu e sa nu te descurajezi si sa continui pe o axa de viata frumoasa... By Cipris

    RăspundețiȘtergere
  2. .. cu ceva timp in urma trebuia sa vin sa te vizitez la spital la indemnul unui prieten.. nu am facut-o crezand ca nu am ce sa iti spun.. ca nu am cum sa te sustin.. sa te ajut.. poate ca sunt un las si poate ca nu iti doreai decat sa fie cineva langa tine.. in tacere.. si nimic mai mult. multumesc vietii ca te-am "reintalnit"! nici acum nu am cuvinte pentru tine, decat ca imi place sufletul tau ale carui forme le poti desena din "printre randurile tale"! esti un om sincer cum rar mi s-a oferit posibilitatea sa intalnesc in drumul meu.. te apreciez pentru curajul tau, pentru ca esti om! ai castigat un fan, un prieten, virtual pentru inceput!

    RăspundețiȘtergere
  3. .. si am uitat.. clipul postat in al tau profil este foarte semnificativ.. inca o dovada ca ai un suflet frumos ca un zambet!

    RăspundețiȘtergere