miercuri, 18 noiembrie 2009

o lacrima , doua, trei............

O lacrima, doua, trei,mai multe lacrimi................
Singur, in fata monitorului incerc sa exprim cea ce simt.Sa ma descarc de tot cea ce simt, nu am cu cine vorbi decat cu un prieten pe yahoo messinger.Ascult o melodie care ma alina si parca simt cum scaunul pe care stau sta sa cada.Dar e doar o iuluzie.Am avut o zi grea azi la facultate,trei cursuri si un smeinar, dar nu ma plang de asta.
Azi venind de la faculatte in autobuz am vazut doi care se tineau de mana , mai in fata cu un scaun doi care se certau, cand am coborat am vazut doi batranei care veaneau de la piata probabil, si carau niste sacose cu cumparaturi.
Frumos nu?????...........
E mai bine cand ai pe cineva aproape care sa iti spuna ,,buna dimineatza,,, ,,pofta buna,, sau pur si simplu sa dea un semn.Va marturisesc ca in viata mea goala, sunt maxim 5 persoane care ma fac fericit , dar din cate am observat eu aceste persoane sunt ca florile alea frumose de primvara, care din pacate se usuca toamna.
Si acum eu ca in balada greierasului......cri cri cri nu credeam ca o sa mai vii..........
E trist sa fii intr-un loc unde nu te simti confortabil , sa vezi cum chiar si singura persoana la care tii, se ususca si incgheatza precum florile iarna, sa vezi cum indiferenta sau poate si simplu fapt ca nu mai da un semn poate cauza atata durere.
E aiurea sa adormi gandindu-te la cineva si cu speranta ca poate dimineatza va fi langa tine , dar deficare data ma trezesc dezamagit , si spun in gand ,,a fost un vis,,
Sunt momente in care as vrea sa nu ma mai trezesc din acel somn , in care apari tu , la care visez , si pe care vreau sa sarut.
Uneori singuratatea poate fi cea mai mare pedeapsa pe care o pot suporta.Prefer sa pierd tot si sa raman cu tine.
Sunt clipe cand nici nu mai am lacrimiile de care vorbeam la inceput sa le vars, spre a ma linisti.
As vrea sa tip de durerea singuratati , dar nu pot, si as vrea sa apari tu din nou.........
Acum ca simt cum imi explodeaza capul de durere, va rog ceva: Daca aveti prietenii care se simt singuri alinatii, daca aveti cunoscutii care sunt singuri spuneti-le o vorba buna si daca cineva tine la voi incercati si voi sa vedeti ce aveti de pierdut...
V-am lasat.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu